Każdy ma prawo do składania skarg i wniosków związanych z działalnością Szpitala.
Skargi i wnioski mogą być przekazywane:
a) ustnie,
b) na piśmie, przekazanym:
– osobiście w Sekretariacie Dyrektora Szpitala (pokój nr 6 w budynku Administracji), lub
– pocztą, na adres:
Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim
ul. Skarszewska 7
83-200 Starogard Gdański
c) na adres e-mail: szpital@kocborowo.pl
d) faxem nr 58 56 23 650
Skargę lub wniosek zgłoszony ustnie wpisuje się do protokołu podpisanego przez osobę uprawnioną do przyjęcia zgłoszenia i osobę składającą wniosek lub skargę.
Skarżący lub wnioskodawca ma prawo do pisemnego potwierdzenia przyjęcia skargi lub wniosku.
Składający skargę lub wnioskodawca ma prawo do uzyskania odpowiedzi na skargę lub wniosek w terminie 30 dni od daty złożenia.
Skargi i wnioski anonimowe pozostawia się bez rozpoznania.
Dyrektor Szpitala przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków we wtorki w godzinach od 10:00 do 12:00 i w piątki w godzinach od 10:00 do 12:30.
Skargi i wnioski można składać w godzinach pracy Sekretariatu – od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35.
Sposób rozpatrywania skarg i wniosków w Szpitalu reguluje szczegółowo:
Zarządzenie Dyrektora nr 30/2011 z dnia 30 października 2011 r.